De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor je eigen rekening. We vragen hiervoor je begrip. De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd teruggestuurd worden naar Flinders, verrekenen we dan met het eventueel terug te storten bedrag. Wil je graag dat een bestelling bij jou thuis wordt opgehaald door een van onze vervoerders? Dat kan, maar dan houden we wel € 35 transportkosten in op het aankoopbedrag dat we terugstorten.
Kosten voor retourzending zelf betalen
Flinders kiest ervoor om alle bestellingen boven de € 99 gratis te verzenden. Door onze uitgebreide productinformatie en gespecialiseerde collega’s helpen we je bij het maken van de juiste keuze. Indien het door jou bestelde product toch tegenvalt, vragen we jou – met het oog op de duurzaamheid – om de eventuele kosten voor een retour op je te nemen.
Wanneer je hebt gekozen voor extra service, zoals een tijdvaklevering met Dynalogic dan is Flinders niet verplicht om de bijkomende kosten voor de verzendmethode terug te betalen. Je ontvangt dan de standaard levering kosten van €4,95 retour.
Maak kennis
met Leah
Voor al je vragen over het retourneren van producten kun je altijd bij Leah en haar collega's terecht.
Wij helpen je graag verder.
Elke dag bereikbaar van 09.00-18.00
Bel 020 3030630Stuur ons een e-mail.
(Reactie binnen 1 werkdag)
Chat met ons.
(Reactie binnen 1 minuut indien medewerker beschikbaar)
Neem contact op via WhatsApp.
(Reactie binnen 1 uur tijdens openingstijden)
Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01