Naar boven

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Om iets te retourneren, heb je een retourcode nodig. Op deze manier retourneer je bij Flinders een product:

  1. Meld bij onze klantenservice middels telefoon, chat of mail dat je een artikel wilt retourneren.
  2. Je ontvangt een bevestiging van het verzoek inclusief retourcode.
  3. Voeg dit formulier toe aan het pakket en noteer hierop (onderaan) de retourcode.
  4. Stuur het artikel onbeschadigd terug in de originele verpakking. Schrijf niet op de originele doos en plak er geen verzendstickers op.
  5. Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, ruilt Flinders het artikel om (indien voorradig) of stort het aankoopbedrag binnen 15 dagen terug op je rekening.

In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en het product niet retourneren:

  • Snoeren die voor jou op maat zijn gesneden;
  • Producten die door Flinders tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van jou als klant. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht.

Maak kennis
met Joris

Voor al je vragen over het retourneren van producten kun je altijd bij Joris en zijn collega's terecht.

Bekijk het hele Flinders team

Joris Tolhuijs
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-21.00
Za-zo 09.00-18.00
Bel 020 3030630

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
Verzend bericht

  • Gratis verzending vanaf € 50
  • 30 dagen bedenktijd
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Woonwinkel in Zaandam

 

Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01