Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Allereerst: sorry! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan even contact op met de afdeling Klantadvies via info@flinders.nl of Whatsapp Het is voor ons fijn als je foto’s van de schade aan het product of de verpakking en het verzendlabel meestuurt zodat we je direct kunnen helpen.

Meld een schade of defect altijd zo snel mogelijk, binnen 48 uur na ontvangst van het product.

Maak kennis
met Leah

Voor al je vragen over het retourneren van producten kun je altijd bij Leah en haar collega's terecht.

Bekijk het hele Flinders team

Leah

Je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag verder.

Telefoon

Elke dag bereikbaar van 09.00-18.00

Bel 020 3030630
Mail

Stuur ons een e-mail.
(Reactie binnen 1 werkdag)

Verzend bericht
WhatsApp

Neem contact op via WhatsApp.
(Reactie binnen 1 uur tijdens openingstijden)

Stuur bericht
  • Gratis verzending vanaf € 99
  • 60 dagen bedenktijd
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Klantwaardering 9,4
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • 2 jaar garantie

 

Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01