Waar kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht over Flinders of over een product? In dat geval kun je terecht bij onze afdeling Klantadvies. Flinders neemt elke klacht serieus en doet er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Je kunt ons bereiken via e-mail (info@flinders.nl), telefoon (020 3030 630) en chat.

Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Maak kennis
met Marjolein

Marjolein helpt klanten met uiteenlopende vragen over bestellingen en interieuradvies.

Bekijk het hele Flinders team

Marjolein Hagens
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-21.00
Za-zo 09.00-18.00
bel 020 3030630

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
verzend bericht

 

Chat
We zijn nu

begin chat

  • Gratis bezorging in NL en BE
  • 30 dagen bedenktijd
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Altijd de scherpste prijzen
Naar boven