Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens bezorging. Ook komt het een enkele keer voor dat je het verkeerde product ontvangt. Wij doen er natuurlijk alles aan om deze situaties te voorkomen.

Mocht je toch een beschadigd of verkeerd product hebben ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst, contact op met de afdeling Klantadvies via 020 - 3030 630 (elke werkdag van 09:00 - 22:00 uur en in het weekend van 9:00 - 18:00) of mail naar info@flinders.nl. Wij zorgen ervoor dat je het juiste, onbeschadigde product zo spoedig mogelijk thuis ontvangt.

Maak kennis
met Fleur

Als klantadviseur is Fleur dagelijks bezig met klanten blij maken. Dit doet zij door hun vragen te beantwoorden via e-mail, telefoon en chat.

Bekijk het hele Flinders team

Fleur Le Guen
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-18.00
Za-zo 09.00-18.00
bel 020 3030630

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
verzend bericht

 

Chat
We zijn nu

begin chat

  • Gratis bezorging in NL en BE
  • Binnen 30 dagen retourneren
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Altijd de scherpste prijzen
Naar boven