Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens bezorging.

Mocht je toch een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan even contact op met de afdeling Klantadvies via info@flinders.nl. Stuur dan een foto mee waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is en een foto van het verzendlabel, dan kunnen we je gelijk helpen.

Ook komt het een enkele keer voor dat je het verkeerde product ontvangt. Wij doen er natuurlijk alles aan om deze situaties te voorkomen. Neem bij een verkeerd product even contact op met onze afdeling klantadvies.

Maak kennis
met Joris

Voor al je vragen over het retourneren van producten kun je altijd bij Joris en zijn collega's terecht.

Bekijk het hele Flinders team

Joris Tolhuijs
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-21.00
Za-zo 09.00-18.00
bel 020 3030630

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
verzend bericht

 

Chat
We zijn nu

begin chat

  • Gratis bezorging in NL en BE
  • 30 dagen bedenktijd
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Woonwinkel in Zaandam
Naar boven