Moet ik een account aanmaken of gebruiken?

Moet ik een account aanmaken of gebruiken?

Niets moet. Je kunt ook kiezen voor de optie 'Snel Afrekenen'. Je gegevens verwerken we dan niet in een account. Je zult dan wel elke keer als je een bestelling plaatst, opnieuw je gegevens moeten invullen.

Je kunt een account aanmaken. Als je nog eens een bestelling doet, hoef je slechts je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Je adresgegevens staan dan al ingevuld.


Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Je kunt je accountgegevens eenvoudig veranderen. Wel zo handig bij bijvoorbeeld een verhuizing of een ander afleveradres. Het wijzigen van je accountgegevens doe je door in te loggen (rechtsboven op Flinders.nl). Vul hier je e-mail en wachtwoord in. Je komt nu op de pagina 'Mijn gegevens' waar je je persoonsgegevens, e-mail en wachtwoord kunt wijzigen.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen nood. Je kunt je wachtwoord eenvoudig opvragen via de knop 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvang je een nieuw wachtwoord in je inbox. Vergeet deze niet te veranderen in een voor jou makkelijk te onthouden (maar wel veilig) wachtwoord.

Maak kennis
met Yoram

Yoram geeft leiding aan onze afdeling Klantadvies en haalt samen met zijn team het beste naar boven om persoonlijk advies te geven en de beste service te leveren.

Yoram Meijer
 

Telefoon
Ma-vr 09.00-18.00
Za-zo 09.00-18.00
bel 020 3030630

 

Mail
Stuur ons een
e-mail
verzend bericht

 

Chat
We zijn nu

begin chat

  • Gratis bezorging in NL en BE
  • Binnen 30 dagen retourneren
  • 7 dagen per week klantadvies
  • Duizenden designproducten op voorraad
  • Thuiswinkel Waarborg: veilig shoppen
  • Gratis interieuradvies in onze winkel
  • Officiële dealer van de beste designmerken
  • Gratis achteraf betalen
  • Altijd de scherpste prijzen
Naar boven