Staat er een foutje op je factuur? Dit kunnen we nog tot 30 dagen nadat je de factuur hebt ontvangen voor je aanpassen. Neem daarvoor contact op met onze afdeling Klantadvies. Houd er wel rekening mee dat we de factuurdatum nooit kunnen aanpassen.
Let op: een particuliere bestelling kunnen we op de factuur achteraf niet aanpassen naar een zakelijke bestelling.
Maak kennis
met Stéphanie
Stéphanie zit dagelijks op de klantenservice van Flinders om klantvragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Wij helpen je graag verder.
Elke dag bereikbaar van 09.00-18.00
Bel 020 3030630Stuur ons een e-mail.
(Reactie binnen 1 werkdag)
Chat met ons.
(Reactie binnen 1 minuut indien medewerker beschikbaar)
Neem contact op via WhatsApp.
(Reactie binnen 1 uur tijdens openingstijden)
Flinders B.V. - KvK-nummer: 50572709, KvK Amsterdam - Btw-nummer: NL8228.14.468.B01